Hírek
« Vissza

A Líra egyszerre üzleti és fogyasztói Superbrand

A Líra 2009-ben elnyerte a Superbrands, és az üzleti márkákat elismerő Business Superbrands díjakat.

2009-ben immár ötödször indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket.

A Superbrands és a Business Superbrands díjak rendkívül nagy tekintélynek és elismerésnek örvendenek. Nagyon megtisztelő számunkra, hogy idén a Líra márka is részesült az elismerésben.

A Líra csoport elkötelezett a minőségi könyvkiadás és kereskedelem mellett. Hiszünk abban, hogy a XXI. század technikai vívmányai kitágítják a Gutenberg-galaxis lehetőségeit. Az agrártársadalmakat, az ipari korokat, a szolgáltatások évszázadát végigkísérte az írásbeliség fejlődése, az olvasni tudás széleskörű elterjedése, a könyv mindennapi fogyasztási cikké válása. Ez a fejlődési pálya biztosan nem törik meg, inkább kiteljesedik a tudásalapú társadalomban. Mert olvasni jó. Mert újságot, e-mailt, titkos iratot olvasni hasznos. Könyvet olvasni nem csak hasznos, jó is. Ezért arra törekszünk, hogy üzleteinkben felkészült munkatársak várják az olvasnivágyókat, kereskedőink éppoly alapos tájékoztatást adjanak vásárlóinknak, mintha azok egy kiváló könyvtároshoz fordulnának segítségért. Hetven könyvesboltunkban nemcsak sikerkönyveket kínálunk, hanem a lehető legszélesebb, igényes választékot kívánjuk nyújtani.

Büszkék vagyunk a Superbrands és a Business Superbrands díjainkra, mivel ez nemcsak az elismerés jele, hanem emellett arra is ösztönöz bennünket, hogy tovább haladjunk a jelenlegi úton és további fejlődésre törekedjünk.

További információ:

Kolosi Beáta, kommunikációs és marketing igazgató
Telefon: 210-9600, E-mail: kolosi.beata@lira.hu
Honlap: www.lira.hu, www.lirakonyv.hu